Хоолны дэглэм
PDF Хэвлэх И-мэйл
Франц дэглэмээр турвал дахиж таргалахгүй
Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 159
МууМаш сайн 

Энэ дэглэмийг францын хоолны эмч Пьер Дюкан зохиосон бөгөөд үнэхээр өндөр үр дүн үзүүлдэг дэглэм учраас дэлхий даяар маш их “моодонд” орж байна. Нүүрсуст хүнсийг хязгаарлах зарчимтай энэ дэглэмийг Аткинсийн дэглэмийн ээлжит шинэчилсэн хувилбар гэж хэлж болох юм. Аливаад төгөлдөржихөд хязгаар байх биш, сайжруулсан Аткинсын дэглэм гэдэг бол сайн л хэрэг, тийм биз дээ? Илүү жин маань л арилж байвал боллоо бус уу, дэглэмийн нэр хамаатай юу... Нүүрсуст хүнсний хэрэглээг огцом багасгахад тарган хүн эрс турдаг хуультай, эхний долоо хоногт 5 кг хүртэл ч турах нь элбэг. Харин, мэдээж, цаашид бол турах хурд багасах нь ойлгомжтой. За ингээд энэ, “супермоод” болоод байгаа франц дэглэмийг танилцуулъя.

 
PDF Хэвлэх И-мэйл
Тураадаг шөл
Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 76
МууМаш сайн 

ovoshiАНУ – ын Миннесота мужийн Мэйогийн эмнэлэгийг учир мэдэх хүмүүс дэлхийн анагаах ухааны урлан хэмээн үздэг билээ. Тэнд зөвхөн саятан тэрбумтнууд л очиж дийлэхээс энгийн хүмүүс мөрөөдөөд ч нэмэргүй. Аз болоход ам дамжсан яриа гэж нэг юм байдаг болохоор тэр урлангийн зарим нэг жорууд, ялангуяа тураах жорууд нь олонд задрах нь их бөгөөд ядуус бид түүнийг нь баясан ашиглах ажгуу. Тэдний тураах дэглэмүүдийн лидер нь – сонгины шөл буюу “өөх шатаагч” шөл юм. Энэ дэглэмийг мэс засалд орохын өмнөх бэлтгэл болгож их хэрэглэдэг: организмын бодисын солилцооны явцад үүссэн хор хурыг цэвэрлэх, илүүдэл жинг арилгаж энерги, амин дэмээр бие организмыг тэжээх зориулалттай. Энэ шөлийг хүссэн хэмжээгээрээ идэж турах дэглэмийг танилцуулъя.

 
PDF Хэвлэх И-мэйл
Зөв хооллолт, үнэт зөвөлгөөнүүд
Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 30
МууМаш сайн 

mariannaОросын нэрт эмч, зөв хооллолтын тухай олон номны зохиогч Мариана Трифонова “АиФ” сонины уншигчдын асуултанд хариулсныг хүргэе.

Оройн хоол идэхгүй байвал таргалахгүй гэдэг.  Хоосон ходоодтой унтаж чадахгүй юм. Оройн хоолноос татгалзаж сурмаар байна, яавал дээр вэ?

Трифонова Марианна Валентиновна: Оройн хоол идэхгүй байх шаардлага байдхгүй. Идэж болно, харин тохиромжтой зүйлийг идэж ёстой юм. Оройн хоол уураглаг, гэхдээ хөнгөн шингэцтэй уураглаг хоол байвал болно. Загас, далайн бүтээгдхүүн, тослоггүй аарц, тараг. Харин унтахаасаа 3 цагийн өмнө хооллож дууссан байх ёстой. Энд нэг юмыг анхааруулахад унтах хэвтэх хоёр адилхан. Би унтаагүй, хэвтэж байна гээд хоолоо идээд хэвтээд өгч болохгүй. Ядаж 30 минут гэрийн ажил хийх, хүүхдүүдтэйгээ тоглох зэргээр идэвхтэй хөдөлгөөн хийх хэрэгтэй юм. Тэгвэл оройн хоолноос таргалалт үүсэхгүй.

 
PDF Хэвлэх И-мэйл
Махан дэглэм
Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 34
МууМаш сайн 

Махны гол бүрдүүлэгч нь бол уураг. Өөхгүй маханд тос ба нүүрстөрөгч бараг байхгүй учраас таргалуулах бодис энд байхгүй гэсэн үг. Махгүй амьдарч чаддаггүй монголчуудад энэ дэглэм их таалагдах нь дамжиггүй. 10 хоногын хугацаанд барина.

 
PDF Хэвлэх И-мэйл
Цайны дэглэм
Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 24
МууМаш сайн 

Эмч нар сүүлийн жилүүдэд цайны анагаах увидасыг улам их анхааран судалж байна. Цай хүний эрүүл мэндэд хэрхэн нөлөөлдөг талаар олон судалгаа хийгдсэний дүнд цай гэдэг энгийн ундаа бүхэл бүтэн эмийн сан юм байна гэдэг дээр санал нэгдээд байгаа билээ. Эрүүл аж төрөхийг эрхэмлэгч хүмүүс ногоон цайг илүүд үздэг боловч

 


Хуудас 5-с 1